5/20/2009

Perempuan ini.




hai anak - anak.
saya minta maaf ye. jarang sekali update sekarang.
bosan dan tidak ada mood lah.

okay dah sudah lah dianna.
asyik bad mood je. menyampah tahu x?

tadi saya pergi main bowling dengan papa.
yeah saya menang lagi.
tak sangka papa yang hebat tu kalah dengan saya.
kalah teruk pulak tu. saya bangga je cakap dengan mama.
akhirnya saya yang kene marah ahahh.
yelah papa penat boleh lah saya menangkan? ;)




tengoklah muka papa setelah kalah. haha
sian papa.

okay ni muka saya setelah menang.
ye memang saya saje je nak tunjuk kan gigi.
salah ke?

sumpah sampah entry saya kali ini kan?
biar lah. nak juga saya update tentang hidup saya sekali sekala.


4 comments:

*adibalala; said...

haha, muka comel je.
ceh, promote shawl ke?
when r u going to be in kl?

zulfitry said...

hurmm..masuk kebola tu?hurmm..jangan awak masukd dalam tu sudey?

Tuan Naddia :) said...

hahaha, tu blum lawan ngn adik lg. boleh la menang. hahah :)

dianna said...

to adibalala : haha mmg promote. ;)

Followers