5/12/2009

Saya seorang perempuan kuat

sebenarnya entry ni xlayak ada di sini.
tapi aku tahu, kalau aku tak tulis di sini.
die xkan tahu. dia akan ingat aku lemah.
mungkin dia ingat aku akan menangis.
sampai tidak menjalani hidup yang bahagia ni.

aku tahu, macam mana lama pun.
it must come to an end. yeah the really the end.
sebab rasa tu dah xde. xde.

selama ni aku bersabar.
cuba untuk bersabar. cuba untuk.
ye cuba untuk.
kau paham tak aku mencuba?

sayang konon. sampah tu.
aku dah cakap, cinta hanya untuk Tuhan.
puas dah kau tunjuk baik depan aku?
puas dah?

" please dont do anything to my ms. please. im begging u."

kepala bapak kau.
entah haram jadah mana yang usik ms kau.
kau tu yang tak amanah. buka ms orang.
kacau kawan orang. sial betul.

maaf blogger, aku cuba untuk tidak mencarut
dan menahan sikit perasaan marah.
tapi maaf lah. kali ni je. entry kali ni je.

lelaki baik ke kau?
cermin diri kau dulu boleh?

p/s : maaf lah. aku bukan perempuan bodoh. yang akan begitu dan begini.

No comments:

Followers