5/21/2009

Kerana benci itu.

aihh bila makin ramai orang dengki kat saya,
makin murah pula rezeki saya.
betul lah kata papa, kita kene sabar. biar je Tuhan yang balas.

saya dah lama tak suka dia.
sekarang ni dia seperti mencabar saya pula.
mungkin dia ingat dia lagi bagus dari saya kot.
ye saya memang tak bagus pun.
tak bagus macam dia. tapi sekurang2nya.
ape yang saya ada @ apa yang saya buat.
saya usaha sendiri. ( dlm kategori business saya lah ).

alhamdulillah. perniagaan bag handmade saya berkembang maju.
malu betul saya tengok blog handmade saya tu.
sikitnya bag. jadi saya bercadang nak tambah lagi.
maklum lah sekarang ni saya tengah malas tahap dewa.
sekarang saya tengah siapkan 2 order dari customer.
:')

saya tak paham kenapa dia dengki sangat dengan saya.
kalau boleh semua benda nak lebih dari saya.
saya memang benci betul.
saya nak jadi kurang ajar sikit lepas ni.
biar lah dia tahu yang diri dia tu siapa.

malam ini saya mungkin update blog handmade saya.
tunggu yeah.

No comments:

Followers