6/15/2009

Keadaan biasa, bertambah baik.




* nak lagi banyak, korang tengok kat sgtBAIK ye.
:)



semalam sangat teruja dan excited okay.
dah lama saya idam2 nak beli patung.
patung untuk modelkan baju2 saya untuk jual tu.
dan semalam papa belikan. sukaaa gila okay.
and mama pulak sibuk sangat suruh saya beli kepala.
sebab senang nak modelkan shawl yang saya jual tu.
tak de lah saya seksa adik saya lagi. HAHAHA

patung and kepala agak mahal lah.
tapi its okay. sebab saya akan guna lamakan?
jadi kalau korang nak tengok patung. HEHE
pergilah tengok di sgtBAIK.
saya ni asyik promote blog je kan? hampeh sungguh.

okay saya ada baca mierae punya blog.
pasal vintage punya baju yang jual kat blog.
bila mierae cakap, baru saya terfikir.
saya pernah juga nampak, baju bundle vintage.
tak mahal langsung, RM1 pun boleh dapat.
terkejut saya, bau? mak aihhh lagi lah.
tak dapat nak bayangkan. bayangkan kalau.
semua blogshop vintage beli baju bundle.
lepastu jual sampai rm40 lebih.
sangat lah tak jujur. hish.
okay saya tidak tuduh, saya cakap secara rambang saja ye.

p/s : makin lama makin saya bosan dengan blog ni.

2 comments:

mierabun said...

hahah.sokong aku.
weh, patung baru?meh bwk ke baiduri.
hahahaha'
tmbahkan housemate yg x bernyawa.

dianna said...

to mierae : wakaka of course la.

Followers