6/05/2009

Menarik Perhatian.

dalam dunia ni kadang - kadang ada orang yang xcukup kasih syg.
ada juga yang kurang perhatian dan ingin menarik perhatian.
contohnya macam die ini.


* tekan gambar untuk lebih jelas

mesti bila budak tu baca blog aku dia akan meroyan kan?
ngamuk ngamuk. maki hamun aku.
bagi hatemail, atau sumpah seranah. komen carut-carut.
bagus lah aku suka. ;)

sepatutnya dia bangga sebab dia dah berjaya menarik perhatian aku.
kan? kan? kiranya proses dia menarik perhatian orang tu dah berjaya lah kan?
syabas - syabas. kalau nak software buat macam tu pergilah google.
tapi ayat search kene betul. " menjadi gila di ym. " cuba lah.

ramai orang ingin menarik perhatian sejak akhir2 ni kan?
tak kisah lah tarik perhatian dari segi apa.
tapi semua nya jenis menarik perhatian lah.
kadang - kadang menyampah jugak tengok.
okay okay dianna kurangkan perasaan hasad dengki terhadap org lain.

siapa suka pakai skinny jeans?
skinny jeans yang yummy mummy. yang sgt comfy dan menarik?
cakap cakap cakap siapa suka? cakappppppp
bertenang dianna. kau ni kenapa? ok ok. astagfirAllahalazim.

kali ini aku dapat provide banyak size.
tapi size S & M sudah sold out lah.
yang tinggal hanya size L sahaja.
jadi kalau anda semua berkenan, terkilan, terhendak, teringin ke.
boleh lah hubungi saya. dengan bagaimana cara sekali pun ye.
:)




** ramona pakai skinny kuning


** skinny kaler biru

harga satu skinny ni saya jual RM45 each.
dan dan dan ianya termasuk postage sekali. sukanyaaa.
ok dah cukup lah saya berangan pakai skinny yang cantik ni.
sekarang kamu semua kalau mahu beli,
sila komen saya ye. atau pun nyatakan hasrat di shoutbox.
nanti saya reply guna email ye.

&&& kalau anda beli lebih dari 2 helai.
saya bagi RM40 each. ha suka tak? suka kan? ok dah.
sayang u olls.

11 comments:

sol said...

ngeh4. ehem. majuk. kdg2 kalau bosan tahap babi kaler hitam, aku suke jugak buat mcm tu. wakakakaka

dianna said...

to sol : haha okay kalau bosan boleh di maaf kan lah jugak. ;)

Tuan Naddia :) said...

haha. lawak gle bdk laki yg nk tarik perhatian tu. haha :)

adik nk la skinny jeans tu. :))

Rantong said...

hebat tulisan sampai aku tak paham nak baca..

View Profil: Rantong™

dianna said...

to adek : akak ade lebih satu kaler M. nanti akak bagi adek. hehe

dianna said...

to rantong : takpe nanti aku tulis bahsa france biar anda paham yer. :)

Anonymous said...

cantik la skinny 2..color pe lg da?merah ati da?

dianna said...

to anonymous : sory dear. merah hati xde lah.

Anonymous said...

eyza:color pe je yg da..?juz blue n yellow ker?grey n black da x..?nk sgt nih..

dianna said...

to eyza : sorry sgt dear. buat mase ni ade warna ni je. :)

Anonymous said...

skinny yellow de lgik x?
nk saiz XL
reply kt my mail k
del_alex190687@yahoo.com

Followers