6/11/2009

Pemandu Perempuan


* saya masuk pertandingan monster vs alien
:)


saya sangat teruja hari ini.
membeli kain untuk buat shawl.
sangat rambang mata tau. tentu lah saya pilih yang tercantik
dan juga yang termahal MUAHAHAHAHA
okay saya tipu je. saya berurusan dengan makcik arab yang jual shawl.
uwaaa okay tapi saya tak nak jual shawl tu.
sbb cantik sangat saya sayanggggg ;)

shawl yang akan saya update next week sangat affordable
walaupun designnya sangat rare.
jadi jangan lupa untuk visit blogshop saya untuk shawl yang rare ok?

tapi mari saya tunjuk sneak peak update untuk sabtu ni.
bagi anda teruja sikit dan sayang saya ok?




saya sangat tensi dan annoyed dengan sikap pemandu perempuan
di Malaysia yang sangat aman dan damai ni.
saya mark kan perempuan di sini, bukan semua perempuan ok.
jangan nak hantar email carut-carut kan saya nanti. berdosa!
kalau mereka bawa kereta kan, mereka ingat mereka lah yang terhebat.
tak nak bertolak ansur langsung di jalan raya.
fikir diri sendiri je. ingat macam diri tu hebat sangat kan?
konon cool lah bila orang dah buat signal ke kanan
dia masih pecut supaya kita tak dapat ke kanan lah kan?
menyampahnya.

dan perempuan juga pantang lah kalau orang memotong dia.
lebih - lebih lagi kalau orang yang memotong dia tu perempuan juga.
lagi lah dia. naik terus semangat pendekar yang ada dlm badan dia.
terus die memotong juga atau press minyak sekuat hati, padahal
kena juga berhenti sebab lampu merah. HAHAHA

saya juga ada rasa tak puas hati dengan mereka yang membawa motor.
jangan lah benci saya. saya tak puas hati dgn segilintir saja.
bukan semua sekali. saya tahu anda hebat dan kuat.
saya ingin cadangkan anda betul2 mematuhi undang2 jalan raya.
sebab potensi untuk anda semua mati lebih besar.
okay saya memang benci mereka ini. sangat menyusahkan orang.
tolong pasang signal kalau hendak ke kiri dan kanan boleh tak?
kalau saya langgar anda, dan anda di takdirkan mati.
saya juga yang kena saman dan masuk court bagai.
padahal anda yang salah sebab tak pasang signal,
atau jalan di arah yang bertentangan. kan?
hish annoying betul lah.

bila saya dah lama tak update blog.
semangat nak update blog ni datang berkobar-kobar tau.
sampai saya tal boleh berhenti menaip.
saya tahu anda bosan baca blog saya ni.
yang memang sikit sangat picture dan lawak jenaka.
tapi nak buat macam mana, saya bukan AZWAN ALI.

p/s : tiba tiba saya benci sangat JOHAN raja lawak. johan, anda tahu kenapa?

2 comments:

sol said...

nak shawl butterfly! wahahahaha

dianna said...

to sol : waaa gelak syaitonn.

Followers