7/25/2009

MINE IS HUNDRED TIMES BETTER. ( tibe2)




yeahhh im home pretty lady.
flght pagi tadi pukul 7.15. as usual lah kan.
dan dan semalam rushing gila keluar rumahh.
my room berantakan & baju pun tak sempat nak angkat.

whatever it is. i dah sampai rumah.
sorry entry basi ni. update tentang diri sendiri pula kan?kan?
ish ish apekah.

___________________________________________________

eh perempuan. ye aku bercakap pasal kau di blog aku.
aku cakap pasal ko nani & ryn.
get a life lah stupid ladies. aku bukan kalah.
aku just redha. xperlu nak mengumpat aku dalam blog ko.
memang dalam blog aku ni segala kebencian & cacian & hinaan & makian.
hanya untuk kau due orang.

ha dan entry tuhan akan balas pun ni untuk kau due orang.
aiyooo ape kah kau orang ni. macam sampah je.

ingat sket eh siapa yang perempuan murah.
siapa yang kasi boyfren pengang tetek.
ingat eh? bukan kau orang ke?

No comments:

Followers