7/03/2009

Tips Jatuh dan bangun kembali.

** raja sila buat lawatan sambil belajar lagi ye.

** i really miss this people ( including mai tgh ambil gambar ) HAHA


keadaan sekarang bertambah lah penat.
dengan nyamuk yang tak habis2 gigit kaki saya ni.
saya penat dan sekarang sampai dah satu tahap saya malas nak layan.
saya tak tahu siapa punya kerja yang rosakkan blogshop saya.
habis tak tentu arah jadinya. penat saya hias, penat saya link semua orang.
tapi semua dah hilang. tapi tadi dengan perasaan sabar yang masih ada.
saya betul kan sikit - sikit. cuma ada beberapa perkara yang tak betul.
biar lah. saya tak kisah. apa pun yang anda buat saya masih kuat. :)

perkara yang perlu saya ingat ialah siapa diri saya kan?
apa yang kita ada dan siapa yang sayang kita.
betul kan?

cukup cukup lah entry emosi dan perihal hidup ni kan?
apa kata kite cerita pasal kehidupan kita yang tak berapa lama ni.
saya cukup tak sabar nak balik shah alam.
tak tahu lah kenapa. mungkin sebab tak sabar nak gelak ketawa dgn mai.
HAHA mai kelakar tau kawan-kawan.
bayangkan saya nak reverse kereta tibe2 die jerit dengan muka
macam baru nampak Sharifah Aini kan? tibe2 je saye ni. takde kene mengene pun.
entah lah yang pasti Mai sangat kelakar.

saya juga tak sabar nak jumpa semua classmate saya.
Ya Allah rindunya terutama pada Tinie.
senang kata semua lah. saya sangat sayang mereka tau. :')

saya selalu sangat feeling-feeling tau.
menyampah juga kadang-kadang. tapi nak buat macam mana kan?
saya cuma nak pesan kepada sesiapa yang terasa diri dia tu hebat.
ingat lah bahawa ada yang lagi hebat.
jangan sampai kita ni satu hari nanti jatuh terduduk depan org ramai.
waktu tu baru nak malu alah.

Alhamdulillah saya semakin kuat menempuhi cabaran hidup ni.
bila makin ramai orang dengki kan saya.
makin murah pula rezeki saya. Mama & papa banyak sgt support saya.
TERIMA KASIH TAU. adik-adik pun apa kurangnya. banyak jugakan?

p/s : maaf kepada comment yang tidak di approve. buat masa ini, biarkan lah ye.
kita mula kan hidup baru yang lebih bermakna. :)


No comments:

Followers