7/09/2009

senyum.

senyum senyum dan senyum.
terima kasih sebab buat saya senyum selalu tau.

terima kasih papa bayarkan bil streamyx.
terima kasih kawan-kawan buat saya gelak selalu.

ala suka lah sangat saya ni kan sejak akhir-akhir ni.
assignment takde boleh lah suka. takkan saya nak nangis pula kan.
ape lah lu orang ni, tak boleh tengok saya gembira sikit.
HAHA okay dah cukup enough.

saya suka sem baru ni.
semua lecturer saya sgt DA BOM.
but saya tersedih sedikit lah dengan kelas saya sem ini.
semua budak yang saya sangat sayang ada yang tukar kelas.
ape ni? malas lah sayang macam ni.
kelas saya pula penuh dengan muka baru yang saya separa kenal.
kemudian, suka sangat tidak balas senyum saya tau.
saya tahu lah saya setiap masa pun senyum, tapi senyum je la.
cuba try senyum sekarang. kalian ni tak rock lah.
ni yang i nak ngamuk dengan mai.

eh lupa pula. saya ada berbincang dengan mai.
hari tu, ye hari tu. saya ingat lagi tempatnya.
cuma masa dan tarikhnya saja saya tak ingat.
mai mewar-warkan cadangan nya ketika kami di dalam kereta.
ye itu lah tempat nya. eh kejap. betul ke saya eja mewar-warkan itu?
apekah? maaflah bm spm saya A2 saja.

kami bercadang untuk **** **** kalau ada apa-apa.
eh apakah bintang - bintang itu dianna?
shut up u. rahsia lah. mana boleh saya bagi tahu anda.
anda ni dah lah mulut laser era. nnt anda perli kami nnt.
habis lah kami yang baik dan berbudi bahasa ni.
ish saya ini asyik cakap pasal mai je.
tak patut betul. dah lah mai tak pernah cakap pasal saya.
tak adil betul. ish saya geram betul dengan mai ni lah.
kenapa dia malas sangat nak update blog dia tu?
ish ish. muazzam shah ni. ape lah anda ni.

p/s : misi diet saya hampir berjaya. senyum sikit senyum sikit.

No comments:

Followers