7/01/2009

Suami orang jangan call.

sebelum saya buat entry ni. saya ingin meminta maaf ye.
pada semua orang yang rasa tindakan saya ni cam cibai sikit.
okay okay. saya bukan berniat nak malukan.
cuma perasaan saya ni terkejut sangat tau.
sampai saya tak boleh berhenti gelak. tau tau.

saya tak tahu masih ade orang yang macam ni kat dunia ni.
tapi nak buat macam mana kan? kalau keadaan yang paksa kita buat macam ni kan?

okay mari lihat gambar dibawah dan anda judge lah sendiri.
bertapa desprate nya lelaki/perempuan di bawah ini.


p/s : ampun kan saya penunggu gua. ampunkan saya penunggu gua.

7 comments:

Nur Fatehah said...

sms xnak, kol nak.. pe r...

RobinHood said...

ala...nama pun manusia...mcm2 peel ada. . .apa nak hairan sgt kamOO. . .
huhuhuuhu Nanti Robinhood Nak Try Buat Camtuw Gak La. .;p

dianna said...

to nur fatehah : haha tahu xpe.

to robinhood : haha buat lah buat kalau berani.

-niesa amer- said...

mesti pempuan kan, sebab suami orang jangan call.

xmo sms, nak kol je. huh, demand tue

btw, i link ur blog in mine.
=)

dianna said...

to niesa : alamak kantoi.
okay okay thanks. link u too bebeh.

Luna Abdullah said...

tak nampak pape pun ttg detail myspacer tuh cume status jer nmpk -.-

dianna said...

to luna : ye tu lah yg i nak tunjukkan. :)

Followers