8/24/2009

Letting go.

im okay :)


Ya Allah padamkan rasa cinta ini.sebelum semua org tanya,
i would like to say that im okay.dont worry best friend.im
doing great and i will be fine.korang kenal siapa aku kan?
ye mestilah sedih, siapa tak sedih kalau kena lupakan org
yang kita syg, dan juga syg kita pada masa yang sama kan?

tapi nak buat macam mana mungkin ada org lain lagi berhak.
ye dia pun kata i bodoh sebab mengalah dan buat mcm ini.
tapi ade perkara yang lagi penting dari rasa cinta ini kan?
orang ada kata persahabatan takkan putus kalau kita mencuba.
i taknak sebab perkara ni apa-apa yang takbaik berlaku.

bukan i nak membabi buta mengalah, i ada sbb i sendiri.
biarlah i berkawan dengan baik dengan dia.
kata orang kalau ada jodoh ada lah kan? :)
i cuba untuk jadi yang terbaik dalam hal ini, dan i rasa ini
adalah cara yang terbaik sekali, biarlah semua org pun
taktahu yang i pernah gembira dengan dia.sbb ada yg
lagi penting. bodohnya bodohnya kau ni dianna.kan?kan?

bukan bodoh.entahlah.kalau dah hari-hari seseorang itu
msg dan bercerita dengan i tentang dia dan masyAllah
muka seseorang itu sangat manis & gembira waktu bercerita
tentang si dia, apa yang boleh anda buat kalau anda di tempat saya?
dan disebabkan seseorg pernah nampak msg i dengan si dia,
setiap kali berjumpa mesti seseorang bertanya tentang si dia.
macam mana i nak buat seperti biasa kalau i pun ada rasa
sayang eh bukan rasa terlampau sayang dengan si dia?

jadi ini jalan terbaik kan? kalau ada jodoh, adalah. :)

P/S : i know that i promise you my best friend to upload pics
of hari penat & best.but im not in the mood of editing & my
camera out of batery. later okay.

6 comments:

hannamaruku said...

EH PELIK KENAPA CERITA KITA MACAM SAMA?

kembar tanpa disedari.

i nak cakap pe yg u dah cakap.
thx dear :)

dianna said...

:) sama ke? hehe

ween said...

a kind of dilema?
my cousin experienced this too.
n oh, rupanya ramai lg kt luar sana
yg facing with this problem eh?
baik nya u Dianna.
u shouldn't give up actly.
go go, fight for it!
:))

dianna said...

hahaha ween senang ckp.
kawan kite sendiri. yg sgt baik
dgn kite pulak tuh :)

cahayachenta said...

tambah aku lagi yg facing problem yg sama.... haiyaaa....

dianna said...

heee sukanya semua org pun ada prob same ;)

Followers