8/16/2009

Saya perlukan seorang yang pandai mengurut.







menjadi seorang yang hebat dan cool memang lah susah.
tetapi untuk bergembira dan bergelak ketawa pun susah.
HABIS SEMUA SUSAH APE YANG SENANG? HA KAU NI.
senangnya kalau menjadi diri sendiri dan gembira dengan nya.
kawan yang baik adalah kawan yang menerima siapa kita.

jadi hari yang gembira atau kehidupan yang gembira.
tidak perlu dijalani dengan kemewahan barang2 kau.
atau mempunyai kawan yang berpakaian seperti kau.
atau mempunyai kereta lebih besar dari kau.
tetapi dengan menjadi puas terhadap diri sendiri.

apetah merepek-repek tengah2 malam buta ni.
isi pentingnya di sini adalah today is a good day. dan juga,
hari ini sangat penat dan perlukan tukang urut.
sila urut bahagian betis dan tapak kaki, jgn kuat sgt ye.


p/s : 31 Ogos boleh sabar tak agaknya?

2 comments:

ღ~n0n0i~ღ said...

Hihihihi.. betul tu dianna..
Kawan yang baik..adalah kawan yang menerima siapa kita.
Kalau ada perkara yang tak disenangi pun, tegur elok-elok.
Bukannya gi ngumpat kat belakang.

Cheer up OK.
Memang susah..
Tapi ingat je..

There is only one person that can make yourself happy..and the person is YOU!

dianna said...

to noi : yeah betul tu. hee and our family. :D

Followers