10/24/2009

Hai mas.

hai mas. dah puas hati kau dah sekarang sebab dapat luahkan
semua benda? bagus. sebab aku pun ada benda jugak nak ckp
dekat kau sekarang. dan aku pun nak jugak ckp biar semua org tahu.
sebenarnya aku tak suka nak ckp benda ni dekat blog, sbb aku
rasa macam tak penting.

aku nak ckp :

1. aku tak tahu yang ko gf nik lagi. sebab kali terakhir aku tahu,
ko ngan nik dah clash. ko yg cite kat aku masa aku satu rumah
dgn kau lagi. dan bila kau dah keluar, aku tanya mai, mai ckp
dia pun tak tahu. jadi aku ingat ko bukan couple dgn nik sebab
aku tak tahu apa2. dan aku ingat nik single. jadi aku ckp lah dlm
blog semoga nik dapat gf yang baik2.

2. pasal tini tak tahu crocs tuh ape, bukan aku kutuk. aku just
ckp je. sbb aku terkejut lah dia tak tahu crocs ape. lagipun time
aku ckp tu aku masih belum kenal tini sepenuhnya dan aku tak
tahu mcm mana kehidupan dia dengan sebenarnya.

3. pasal ayah room mate ape bende kau ckp tu aku tak paham.
kalau kau maksudkan pasal rmah kat seksyen 7 yang kita terlepas
tu, bukan aku buat cerita. kau pergi lah sendiri call owner rumah tu.
dia yang ckp semua tuh kat aku. bukan aku sengaja buat cerita.

4. yang pasal bocorkan rahsia dgn budak kelas tu, aku rase ko
macam silap besar lah. mmg aku cite kat dieorg. tapi kau ingat
aku sorang ke? mai pun cite jugak dekat dieorang. entah lah aku
malas nak menerangkan.

aku nak kau tahu lah mas. aku pun kadang2 buat silap tanpa aku
sedar. waktu korang keluar rumah. aku mmg tak tahu yang
kau org tuh sakit hati dengan aku. sebab aku tahu kita ada prob.
tapi lepas naik sem, aku rasa macam semua org dah ok. tp mungkin
aku ade buat benda yang ko sakit hati dan kau tak bagi tahu aku.

aku rase banyak benda yg ko dgr dari sebelah pihak kan?
contohnya macam mai keluar malam. aku ckp kat ko lah kan.
dulu mmg aku mengumpat mai, tapi sejak aku cite kat tini
masalah aku dengan dia. yang sampai aku mcm nak gaduh dgn
mai tu. aku dah mintak maaf dgn mai, sejak dari tu, aku takde
mengumpat mai dah. unt pengetahuan ko lah kan. kalau pasal
mai keluar dgn sape ntah budak kawan kimi tu, kalau ade kene
mengene ngan aku, aku tak tahu lah nak ckp kan.

pasal bf kau yg aku kutuk time kat anis sup utara tu, ntah bila
aku kutuk. aku pun tak ingat. man ke? kalau man aku ade kutuk
ke? ntah lah aku pun tak ingat. mungkin aku ckp lepas,
ko silap paham maksud aku kot.

pasal zati pulak kan. tanya lah siapa yang tak puas hati dgn
dia bila dia duduk kat situ. jgn asyik nak salahkan aku je.
suka hati korang lah kan. aku bukan jenis org baik depan lah.
aku bukan jenis org yang hipokrit untuk jaga hubungan kawan.
kalau aku tak suka, aku akan buat muka. tanya lah mai.
dia pun tahu aku kalau tak suka macam mana. pasal mai,
aku pun sebenarnya tak tahu dia ade masalah ape lagi
dengan aku. sebab sejak korang pindah. mmg lah aku
takde ckp ape2 dah pasal korang ke ape ke. aku takkan
buat baik dgn org tuh kalau aku tak suka. aku akan buat muka.

suka hati lah. kalau betul lah semua tu salah aku.
aku nak minta maaf lah. dari hujung kaki sampai hujung
rambut. halalkan lah kalau selama ni aku ade termakan minum
ape2. sebab aku rasa hubungan kawan ni mmg dah takboleh
di teruskan dah aku rasa.

dan aku tahu kau tak buat cerita pasal apa yang ko tulis tu.
cuma aku rasa ade bende lagi yg ko tak tahu.
pasal amiraa balqis tu, korang tak tahu cerita sebenar.
jangan lah main tuduh je.

okay. bye

Followers