10/21/2009

hai.


eh tengok tu. masih senyum dan gembira je. sedikit pun tidak
berasa sengsara atau susah payah dalam kehidupan dengan
kutukan dan kritikan dari mereka yang mempunyai fikiran
seperti patrick. eh tapi patrick comel lah. ok bukan patrick.
kau adalah seperti lembu, eh mana boleh lembu sedap lah.
jadi apekah kau? oh kau adalah secebis hidupan yang kurang
kasih sayang mungkin. KAH KAH KAH gelakkan dia.


yeahhh dah lepas rindu :)

7 comments:

Noorlaila Mohamed Nor said...

hakhak
boleh hantar penyertaan kontes ni
huhu

kuch said...

Ini mcm dtujukan kat haters2 ko je..mst diorang terharu ko bt entry khas untuk diorang ;P

sasha* said...

dress lawa dear :)

dianna said...

to norlaila : hehe boleh :)

dianna said...

to kuch : tu lah kan. sengal lah aku ni.

dianna said...

to sasha : thanks syggggg :)

farah said...

u ngan patrick sama-sama comel.

:)

Followers