10/19/2009

Hater or can i say haters?



kalau gagah berani tinggalkan link lah. kalau takde blog pun kan.
tulis lah yang membenci mu si bedah atau ape je lah nama kau.
kesian kau walaupun membenci aku masih tetap membaca blog
aku, tinggalkan komen dan menghabis kan masa bersama blog
aku. adakah kau stalker? aku yang takde keje lain ke kau?

11 comments:

chipsmore said...

alaaa..baru satu...saya dah berjuta dah..wakakaka :D

dianna said...

tu lah kan. tp i rase, yg ini i kenal.

ღn0n0iღ said...

Pelik kan..??
Benci kita tapi datang gak menepek kat blog kita?
And.. yang hairannya..sapa cari pasal sebenarnya ni???

dianna said...

haha tu lah pasal noi. xpe xpe.
kite biarkan je. nnt die dpt balsan jugak :)

NurSyazwani MdAzmi said...

haha. i pnye situation a lil bit differ from u, but almost same lahh!

benci kte, tp still JENGOKKK blog kte kan? then terasa xtentu pasal.blahh laaa.

tetibe rase nak GELAKGELAK. ahahahaha
(dah guling2 da nihhh!)

Noorlaila Mohamed Nor said...

standard ahh anon ni
dia lagi sonok kalau kita hangin
haha

kuch said...

ala.kental la sket..pasni ko bt lagi apa yg dye xska.bia dye lg pnas hati.haha

eyra said...

masalah anon jugak?
anon nie tade life btol
suke2 kacau org
huu

sabar je laa ye :))

Anonymous said...

amiraa balqis

hannamaruku said...

peminat la weiiii
think positive

sasha* said...

sy pn pnh kene.nk buat cmne dorg dengki dgn KELEBIHAN kita dear hahah

Followers