10/21/2009

Haters II


i know who you are.

27 comments:

audrey said...

isi air dlm tempurung kelapa?

heee.. gila

ღn0n0iღ said...

Stop talk about someone?
Bek ko jga dr ko je la?

HAHAHAHHAA..

Abis tu yang dia nak meroyan pe hal? :):):)

*Senyum je*

Raihan said...

sebijik pesakit mental.. di gelabah la tu ko dh dh tau sapa dia..

kuch said...

rude gla.apahal ntah nak mcarut2.tak ada beran kot?kalu menyampah tak payahla baca blog ko kan?bodo gla anonymous tu

dianna said...

to audrey : tu lah kan. aku ingat nak isi air dlm tempurung kelapa je. rupanya dlm kepala pun boleh.

dianna said...

to noi : tu lah pasal kan? gelabah tetek betul.

dianna said...

to raihan : tu lah pasal kan kan?

dianna said...

to kuch : tu lah. gile takde life.

si comot said...

m bukan nama sebenar
haha pdn muke die..go go autobots..

farah said...

meroyan la plak si anon.

isk isk.

dianna said...

to si comot : hahaha tau takpe.

dianna said...

to farah : aah mmg gile meroyan. mcm org beranak.

Nur Renaddia Redzuan said...

gle psycho. dah nak mam pe ke? haha lawak. nak kutuk tahu plak nak wat anonymous. gelak same die. hahah

MIRA said...

ahaha spe die weyh? aku nk taw jgk spe. heheh. tp aku ske ayt die yg nih

'pantat bdarah tol'
ehehe msti dak tuh tgh piyed tuh yg mgamuk tuh.

dianna said...

haha tahu xpe. mulut cam ape.
mak bapak tak ajar agaknya.

kuch said...

betul ke ko tawu?
ke sje buat gertak?

kuch said...

betul ke ko tawu?
ke sje buat gertak?

dianna said...

tahu ah weh. aku kenal die. haish tak tahu lah nak ckp ape.

Brella Mentarii said...

gle nya org mcm tu. i pn byk sgt kena mcm ni. sampai i dh buang i pny chatbox. gle byk. maki hamun. tp smua nk anonymous. skrg ni org serang i dkt comments lk :(

chah~ said...

euww.. ur haters ni nk tunjukkan ketidakbijaksanaan dy sebenarnye.. and they did it.. huhu~

sabar je arr..

dianna said...

to brella : buat bodo je u. yg penting u hot. hehe

dianna said...

to chah : yeah betul betul. i sabar lah ni. malas nak layan :)

Noorlaila Mohamed Nor said...

yewwww
busuknya anon ni!
overrrrr u!

erm btw, kalau isi air dlm tempurung, ada apa?

dianna said...

to noorlaila : hee i pun kurang tahu. kene tanye die ni. HAHA

sukiminna said...

actually wtf this guy angry about??i dun follow the story.Ape isu yg hang tulis smpi dia marah sgt tu?

sukiminna said...

oh ak da paham alkisahnye..dgn membaca older post ko.hahaha..macam2 hal lah.yg haters ni awek mamat tu ke ape,

dianna said...

agaknya lah kan. ntah lah aku pun tak tahu. :)

Followers