11/27/2009

Ada dara lagi ke?

adakah anda masih dara? adakah anda masih mempunyai dara?
kalau anda nak tahu, atau orang lain nak tahu. sebenarnya ada cara
untuk kita tahu tau. yelah, kadang - kadang tak semestinya disebabkan
kita buat sex je dara kita boleh hilang, banyak cara yang boleh buatkan
kita kehilangan dara. contohnya macam bersukan atau terjatuh.

i ada tahu satu cara untuk tengok masih ada dara atau tidak. hehe
tapi i hanya tahu satu tempat je. dari tangan. kawan i cakap. ada 7
tempat kita boleh tahu perempuan tu masih ada dara atau tidak,
dari pipi, bibir, tumit, tangan, mata, punggung & buah dada. eh eh
sopannya i cakap buah dada. ok ok dah. kita nak belajar ni.



okay semua tengok tapak tangan masing - masing. yang atas ni bukan
tapak tangan i ok. harap maklong.

sebenarnya, menurut apa yang i tahu, kalau kita nak tengok tapak
tangan orang tu, kita tak perlu ada ilmu tinggi ke apa. cuma kita tengok
melalui perubahan fizikal tangan seseorang tu je. jadi yang perempuan tu,
jangan lah pandai2 suruh mana-mana lelaki belek2 tangan kamu itu ye.

1. Retak pada bahagian kanan dan kiri tapak tangan kanan menandakan
perempuan itu sudah tiada dara. Jika dia masih dara, telapak tangannya 
samada sebelah kiri atau kanan tidak akan retak.Sebalikknya yang masih 
ada dara kiri dan kanan telapak tangan kanannya licin & lembut.


2. kalau mereka yang tiada dara, jika ditekan pada bahagian kiri dan kanan 
tapak tangan kanan,warna pucat akan berlaku dan lekukan akan kelihatan 
terlalu mudah menolak balik ke asal.


3. Walau bagaimanapun tak semua perempuan akan mempunyai bentuk itu.
Kalau dia berkulit tebal dan agak kasar. Tetapi untuk mempastikan perempuan 
itu antara masih dara atau tidak, kita boleh tengok pada bahagian tengah 
tapak tangan kanannya. Jika terdapat garisan yang terputus pada bahagian 
tengahnya bermakna gadis telah hilang daranya.Kalau garisan itu tidak putus 
bermakna perempuan itu masih ada dara.


Tapi macam susah kan kita nak tahu? tak pelah. ini hanya untuk kita
saja-saja nak tengok, untuk tahu kita masih ada dara ke tidak,
kita sendiri tahu kan? sebab itu diri kita :)

8 comments:

kuch said...

buleh praktik kt laki ke ptua ni?

ajie said...

oo.. macam tu ye...

NadyaCitraLestari said...

Adehh..ta reti nak tengok macam mana..tsk

Lovely Emy said...

haah, mcm susah nak tgk je, tp kalau org tu lebih pucat tangan kaki bila di tekan selalu nya org kata xdara lah kott.

kat tumit kaki, kalau merah tu, masih dara, org kata lah, sebab tu org galakkan pakai inai di sekeliling tumit, supaya jiran x mengata..

Noorlaila Mohamed Nor said...

tak nampak sgt laa

honeyy said...

ye ke beb?
mcm xjd je i wat..huhu

nn said...

banyak sangat garisan la confuse. pasal lekuk tu lagilah confuse.

syafiqahjasmin said...

kuriositi tinggi,
perlu buat ujikaji lebih tinggi dgn google.
(:

Followers