11/18/2009

Bodoh.

melayan orang bodoh nanti kita pun sama jadi bodoh sekali.
melayan orang gila pun sama nanti kita jadi gila. betul tak?
jadi temanya kita perlu lah duduk je diam-diam biar dan
tengok je apa yang dia nak buat dalam dunia ni. sebab dunia
ni sementara je. kalau dah kiamat nanti baru terhegeh-hegeh
nak minta maaf kan susah. ingat senang nak cari orang nak
mintak maaf bila langit dah runtuh dan hempap kepala kau?

jadi biar lah dia menyalak sorang - sorang sebab mungkin
ada yang kurang pada dia. oh tidak i tidak bercakap dari
segi rupa. dia memang cantik sangat. seorang yang cantik.
kalau semua orang tengok pun akan cakap dia cantik.
tapi itu lah manusia. ada masalah dalam hati.

anyway, jangan lah menyalak. macam anjing pulak aku tgk.

7 comments:

sasha* said...

ni knp pulak ni yang?

Daud Mili said...

paras rupa boleh buat orang lupakan perkara hati...tapi bila orang dah kenal hati...paras rupa takda makna langsung dah...~~

Hanida Lavida said...

fuyoh..

Izzati Hazwani said...

Hati busuk mengalahkan bangkai anjing .
Sembur la perfume lima botol , bau 'busuk' takkan hilang kalau kita tak berusaha sendiri untuk sucikan hati

Cik Rara said...

situasi mcm hangat je..like u said,sng citer,xyah layan je.. :D

Rara Joe said...

i very likey the post =)

Butterfly's said...

tp ssh sbb lelaki kalo nk cr pasangan mesti tgk rupe dlu... yo yo ooo je kata 'ak xpandang rupala..'

tapi bila tgk org yg dia minat??? Pergghhh... cun siot... Hehehe... Manis2...

Followers