11/28/2009

Fasha sandha dah berubah?



eh eh jangan tertipu. dan yang lelaki jgn megeluh, dia masih lagi
seperti ini.




wow!

 

 

 

 

okay cukup untuk hari ini. 


8 comments:

Lovely Emy said...

hehe.. still sama ye..

cik EPAL said...

suka la kalau laki datang ni :D

cheqna said...

semoga kehadiran aidiladha ini memberikan hidayah buat fasha sandha..

=)

Syafiqah Nabila said...

title buat saspen je kan..hahaha.

Daud Mili said...

aku datang cik epal...~...tapi tak suka pon,...hahaha...korang nih, asyik kutuk dia jek,...bior la, dia kan artis,...macam mane pon, dah ini keje diorang,...xnak tengok sudah,...xperlu wat cerita,...sama jek kes orang duk kutuk ust akhil,..tapi tak tau citer sbnrnya...~

Noorlaila Mohamed Nor said...

haha suspen je

dianna said...

daud : cik epal? haha salah org ke kau ni.

syakey said...

xske fasha sendat..

huhu

Followers