11/24/2009

Tempuhi dugaan dengan senyuman. :)

hehe i memang sentiasa poyo, mesti ada yang membara-bara hati
dengan i kan? tapi nak buat macam mana, i memang poyo sikit.
sejak akhir - akhir ni, banyak sangat dugaan yang i terima.
banyak lah dari macam - macam segi. kalau dulu kan, kalau
i susah ke ape ke, i mesti akan cerita dekat parent i, jadinya
selalunya masalah tu akan dapat di selesaikan. tapi sekarang
kalau ada apa-apa semua i yang kene fikir dan selesaikan sendiri.

memang tak sabar nak tunggu papa & mama balik, tapi excited
sangat dan bersyukur sebab mama & papa tunaikan haji. buat
apa yang selama ini kita dengar dan tengok kat tv je. lepas ni
nak tengok astro OASIS nak tengok khabar haji. mana tahu
mama n papa masuk tv. hehe poyo kan? xpe xpe. sabar ye sume.

hari ini cermin kereta i retak sikit sebab kena batu. i macam nak
menangis je sebab kenapa lah dugaan datang dekat i bertimpa -
timpa. tapi takpe. i tahu semua ni ada hikmahnya kan? nasib
baik lah ada adik i yang selalu menjadi pasukan sorak i. jadi
i menjadi kuat dengan sendirinya. yang penting tak sabar nak
tunggu mama n papa balik. banyak benda i nak cerita.
banyaaaaaaaaaaaaaak sangat.

3 comments:

kuch said...

ouh.parent ko gi haji gak.samelah!
tp ksian doooo cermin kereta retak..pity u

cryingangel said...

doakan mereka selamat pulang ya..

sasha* said...

u knp?
dh tak dtg blog i
hmmm
:'(

Followers