2/28/2010

hai awak yang bukan GAY

hai awak. apa khabar awak sekarang? macam mana baju ketat awak?
sdap pakai dekat badan? panas tak? kan sekarang musim panas, tak 
panas ke awak pakai baju ketat2? macam mana pulak dengan posing
awak sekarang? maksud saya posing awak ambik gambar depan cermin,
comel sangat2 awak. awak lelaki pertama yang suka ambik gambar 
depan cermin lepas tu pout. ouhhh comellllnya awak. rasa nak gigit
mata awak, sebab comel sangat. setiap kali amek gambar mesti kene
besarkan mata dan pout untuk nampak vouge kan awak? comelll. sukaaa
awak. jom khawin awak. nanti awak boleh ajar saya pakai baju ketat2,
pout pout, posing depan cermin, alaaaaa comelnyaaaa awakk.


credit : syokblog.com

hai kawan - kawan. saya ada seorang kawan, saya tak tahu lah dia ni
gay ke straight ke. saya memang tak tahu, sebab saya confius dengan
sikap dan diri dia tu. dia ada kawan lelaki terlalu ramai, semuanya mcm
seperti dia.berpakain seperti dia, bercakap, bergaul, bermesra seperti
dia, jadi saya confius sangat dengan diri dia. mula2 tu saya biar je 
keconfiusan saya ni, sebab takde kene mengene dengan hidup saya, 
tapi lately ni dia sibuk cerita keluhan diri dia dekat saya, yang ramai 
sangat orang nak "berkenalan" dengan dia. semuanya lelaki yang gantang2.


hotnyaaaa awak. nak kenal boleh?


jadi, ianya menjadi satu masalah bagi saya, saya nak je cakap dengan dia
dah kau pakai baju ketat, seluar ketat, duk lemah lembut senyum manja
dengan semua lelaki apa kes? mesti lah ada orang yang salah faham. tapi
bila saya suarakan pendapat saya tentang diri dia, dia tak dapat terima.
nak kata dia metrosexual, saya rasa lebih dari tu. sebab kalau korang tgk
pun, korang akan cakap dia ni bukan lelaki sejati. yelah jalan pun kepit.
kadang2, saya naik marah dengan dia. sikap dia yang bagi saya mengedik
sangat, kalau xnak orang lelaki salah faham dengan dia, tolong lah jangan
layan dieorang, ni layan jugak lepas tu serba salah. MACAM BOD.

dekat sini saya nak cakap, kalau korang tak nak diri korang tu dibuat 
macam apa yang korang tak nak. tolong lah ubah sikap diri tu dulu.
kalau tak tahu apa salah silap atau kekurangan diri tu, minta lah
pendapat kawan2 yang ada dekat sekeliling kita ni. paham?



last sekali, jangan lah jadi macam ni. kene picit tetek pun senyum jeeeeee.





6 comments:

Polis Angkasa Gaban said...

rilek je entry neh.. wakakakaka

lieya orange M.I. said...

...ada dua jenis gay,,tau tak..??=P

Zephyr said...

konfius-konfius :)

@ku d! sin!e said...

ayak..
geli nyer..

sasha* said...

haha geliiii

Redbloodsnow said...

eeyeewww...giler geli zie tgk pic 2 gay berpeluk tuh ah....hehe

Followers