2/20/2010

oh i have to update my fashion.


teheee rasa nak tampar weh. pakai shawl macam tuhh je?
WTFashion HAHA no eyeliner, no makeup. hanya compact powder 
and lipice.err dianna zaman lipice dan compact powder dah habis, 
go wear your eyeliner.anyway, is it true? i loooook paleeee tauuu. 
without eyeliner semua tu.seriously said, i suka sangat pakai eyeliner, 
but tak kesampaian.tahu tak sebab apa? sebab my eyes xde lid. bukan
xde lid, kalau xde lid macam mana nak berkelip kan? hehe my eyes xde 
ruang untuk pakai eyeliner, kalau nak pakai kene guna gam, yes gam
so that baru ada ruang, baru boleh pakai. tapi lecehhhhh. so that why lah
muka i pale macam ni. orang tengok pun lari tau.

but i will change *bangun dan hentak2 kaki* haha i will change 
and of course im still a girl with hijab ;)



look at her eyesssss 



credit : stylecovered.com




8 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

ko nak calit celak centu sekali ke hahaha

s h a r v i na said...

i penchenta eyeliner. ;)

Ery Farieha said...

pe mksd u takde lid tu?
still x phm.
huhuh

AeNa Helaena said...

dianna ,u already originally sweet~ eyeliner just for our confidence je. heh ;)

lassiegewdix said...

yerh sygs .
if u pakai eyeliner + makeup keyt msty u maken cntek sygs. :))

fezaL Mohd said...

haha hebat mka lu chor .

Cik Akma said...

lawanyeee matee diowgg~ huhuhu

fitriah said...

tak pernah pakai eye liner..teheee

Followers