3/24/2010

:)


sekarang rasa suka sangat sebab rasa macam dah dapat ubah diri sendiri.
diri lebih calm, orang cakap pun tak cepat melenting, lebih sabar, banyak
buat tak tahu dan macam - macam lagi. satu moral yang i dapat dalam
berkawan ialah dont expect things to be in YOUR way. sebab boleh jadi
annoying kalau kita ingat semua orang pun fikir dan buat macam kita. so,
change yourself before others hate you ;)

p/s : ramai orang benci i dan i sangat tahu itu.
tapi kita berbalik kepada ini :
ADA AKU KISAH?

8 comments:

ilif said...

tak semua org akan suka diri kita. Sama la mcm kita xleh terima semua jenis org. So it all balance :)

syaaakiraaa said...

love ur style. 'ada aku kesah?' hehe mulut org tak leh tutup. diorg bleh ckp ja apa yg diorg nak. so abaikan je.

*1st time komen. :)

sarah al -idrus said...

hehe tau xpekan..amalkan prinsip ada aku kisah? kalo nk buat semua org puas hati, kite yg sakit nnt.:)

cik EPAL said...

jadi diri sendiri sudah :)

Cioara Andrei said...

Foarte interesant subiectul postat de tine. M-am uitat pe blogul tau si imi place si am sa mai revin sa-l vizitez. O zi buna

Balqis Jaafar said...

betul tu! jgn kisahkan oag yg menci tu. :-)

Maya and Om said...

Selamat dah bisa berubah lebih baik Dianna

¿n0die? said...

Tak semua hati orang kita boley puas kan dan tak semua orang boley puas kan hati kita.

Kita ni makhluk-Nya. Di cipta sebaik2nya. Apa juga perasaan yang ada, kita patut terima. Waima kita marah sekalipun, ianya adalah satu anugerah/nikmat yang diletakkan/diwujudkan di dalam hati setiap makhluk-Nya.

Bukan kah ciptaan-Nya itu indah? (:

Followers