3/09/2010

entry penuh hasad dengki. jangan baca.

seriously, ini bukan blog peribadi. kalau ini blog peribadi pasti setiap
kisah cinta, nangis, keluarga, kain dalam, baju dalam aku cerita dekat
sini. dan sebab ini adalah blog separa peribadi dan separuh umum semua
cerita kain dalam baju dalam, kisah cinta, benci siapa sambil sebut
nama aku tak dapat cerita. jadi kalau engkau rasa dengan membaca
blog aku kau ingat kau sudah tahu betul2 pasal diri aku, minta
maaf lah weh. sebab engkau salah dan memang takkan betul.

tolong jangan pertikai dan buat andaian kau yang murah tu dengan
membaca tulisan aku diblog tanpa mengetahui apa perasaan atau
apa yang aku nak sampaikan. kalau aku konon2 nak buat sedih
entry kasihan konon cakap hari ini hari malang penuh duka sambil
nangis lap2 hingus, adakah ianya betul? betul ke aku tgh lap hingus?
mana tahu aku drama je sebab nak suruh kau orang semua kasihan
ke atau nak suruh kau orang semua dengki dekat aku ke sebab aku
sedang mengalami hari malang. mungkin lepas kau baca entry aku
berhari malang kau gelak sorang2 terus rasa bangga sebab aku tak
berada dalam hari yang bahagia tapi betul ke aku berada dalam hari
tak bahagia? mana boleh aku tak bahagia kalau sekeliling aku penuh
kasih sayang? bodoh betul kau ni.

oh lupa, kau kan hebat sebab pernah tangkap bogel dengan boyfriend.
aku mana hebat macam tu, badan gemuk lemak sana sini, nanti kalau
amek gambar bogel orang konfius tu manusia ke ayam. ok sudah.
sakit hati tak? sakit kan?

9 comments:

lassiegewdix said...

np ni laling ?
entry penuh hasad dengki ?
o ade owg yg hasad dengki nan u ni ?

Ery Farieha said...

uihh
relax
relax
tarek napas....hembus! =D

fitriah said...

just ignore that bitch dear. u tak luak pun dengan kata kata dia. :)

@ku d! sin!e said...

nape nie red..
dah2..mok mara2..
senyummmm!
hepi2 key..

@juera said...

ade org PHD ngn u ke?ala ignore je..^_^

jemput join this contest -->

http://ajuera-story.blogspot.com/2010/03/contest-teka-bola-oh-bola-mietos.html

Mimi Ariff said...

bc entry ni dah taw sp dah
btol x dlm pikiran akk ni?

Mimi Ariff said...

bc entry ni dah taw sp dah
btol x dlm pikiran akk ni?

ini blog wirdah said...

kamoo, nape nih?
tak payah amek peduli sama itu orang k. bia dia nak ckp ape. insyaAllah,pasti ada balasan ntk dia. chill out k :)

syahazrizal said...

sabar la...kalu kita wat baik mesti ada orang dengki..jangan kusut2 jom singgah sini http://syahazrizal.blogspot.com/
kita bergelak ketawa jap...
:)

Followers