3/18/2010

Macam mana nak murah rezeki dan lariskan barang?

subhanAllah saya tak tahu. saya tak tahu macam mana doa untuk
lariskan/lakukan jualan atau sebarang doa murah rezeki. yang saya
tahu, setiap kali lepas sembahyang berdoa dalam bahasa melayu
supaya murahkan rezeki dan permudahkan perjalan hidup didunia
dan akhirat. kalau itu yang dapat murahkan rezeki, baca lah setiap
kali lepas solat.

takde ayat atau cara spesifik saya guna untuk lakukan jualan shawl
saya. kalau siapa yang tak tahu, saya ada berniaga shawl  dan
masyAllah semua berjalan dengan sangat lancar, tak sampai sehari
saya update blog dah habis semua dijual. harap saya dijauhkan dari
riak dan takbur. kepada semua yang email minta petua atau cara
nak lakukan shawl, minta maaf. saya takde petua tu. yang penting
cuma ikhlas dalam hati tu kena ada. kena sabar, kena jujur. yang tu
paling penting. kita berniaga bukan boleh buat main2, kalau tak
betul, dekat akhirat nanti teruk kita nak tanggung.

lagi satu, saya ada terbaca dekat blog nadia bayu, kalau nak murah
rezeki senang je. doa kan kedua ibu bapa kita. nanti murah lah
rezeki. yang penting semua hati lah. kalau saya pula, setiap kali
nak update shawl dalam blog, mesti call mama minta doakan saya.
mungkin sebab itu. yelah, doa ibu kan satu rahmat. ;)

kalau ada yang nak tengok shawl, ni saya tunjuk sikit k.




semua RM10 je each. 

5 comments:

sasha* said...

i doakan u yg terbaik insyaAllah :)

░♥si lampu neon♥░ said...

aku rase sebab ko rajin. ;)

norhazwani kamarulzaman said...

diana,,,
aku wanie nie.. aku da sedia nak jual shawl ko kat dak UNITEN pahang.
aku nak promote sume shawl ko kat cini.. if sape berminat,, aku akn amki order then aku suh ko hantar + duit kat ko...aku nak shawl harge bwah RM 25... tkut mhal plak,, dorng x nak beli...
so,, yang latest shawl kat ptung nie, ade aank tudung ker???? cntik la ank tundung 2,, mne nak dapat??? ko jual sekali ker???x pun,
2/4 nie aku blik kajng...
so aku hope aku dapat jumpe ko kat mane2, then ko bg stok baru tuk shawl ko....aku akn jual kat dak2 uniten....

Anonymous said...

Aslmkum..ne nk tnya..cm mna law sy nak beli ya..?cantik lh sy suka...

Norehan Setapa said...

Sejuk hati bila baca entry post ni..berniaga memang perlukan kesabaran, rezeki Allah yang pegang..moga kita semua yang berniaga ni dapat rezeki melimpah ruah..Amin

Jom singgah blog saya
http://vitaminpilihansemua.blogspot.com/

Followers