4/11/2010

Dalam hati ada taman



  • kalau boleh tahan dengan gelak kuat saya,
  • kalau boleh tahan saya bawak kereta laju dan selalu break tiba2
  • kalau boleh tahan dengan bebel saya,
  • kalau boleh faham saya tengah marah atau gurau,
  • kalau boleh tahan dengan jerit saya,
  • kalau boleh tahan dengan cara saya,
  • kalau boleh faham saya,
  • kalau boleh sabar saya makan lambat
  • kalau boleh jalan lambat sama dengan saya
  • kalau boleh sabar tentang saya asyik lupa nak ckp apa
  • kalau boleh sabar saya lupa letak kereta dekat mana
  • kalau boleh sabar saya tak suka parking jauh2 dari pintu masuk
  • kalau boleh terima saya seadanya
  • kalau tak malu dengan perangai dan diri saya semasa dipublic
  • kalau boleh jangan pressure saya masa saya bawak kereta
  • kalau pandai sedapkan hati saya
  • kalau boleh sabar walaupun saya datang lambat 
  • kalau boleh faham saya bukan romantik
  • kalau boleh faham saya tak suka cakap perlahan - lahan
  • kalau boleh faham saya pekak sikit

kalau boleh, boleh lah. :)

4 comments:

lassiegewdix said...

kalau boleh sabar tentang saya asyik lupa nak ckp apa - lassie pon gni aw kkdg . sminit jep pon kkdg da lupe . atoyai !~

arekymz membuyau said...

kalau boleh sabar saya lupa letak kereta dekat mana

hahaha..
this is funny..
same la kite..
naseb baek keta abah ade remote..
so tekan2 je kalo nk cari..
muahahahaha

Syazwan Sadali said...

nice on ;]

Rara Joe said...

haha. guess what, part of your list adalah sama sedikit dgn i.

but then it was year ago, now byk yg dah berubah. dia merubahkan i.

now i dah ckp slow sikit instead of jerit kat dia, and bila drive, mulut memang bising, but dia akan tegur i with "language, mind your language sayang", so automatically i akan diam bila drive dgn dia. lol.

i hope one day nnt akan ada orang yang boleh dan mestii boleh tahan dgn u sebab i already found one and we going to celebrate our 1st anniversary next month. yeay. =)

Followers