6/25/2010

contest by miszlullaby ;)

saya telah di tag oleh eqahcashperlala untuk menjoin contest ini. sangat
merendah diri ni nak masuk contest hehe sebab bukannya selalu menang,
hikhikhik aduh gelak gedik lagi. okay contest ini memerlukan saya meletak
gambar saya yang paling saya suka dan paling saya rasa cantik. hehe ade ke
gambar saya yang cantik weh? okay bertenang mari kita selongkar folder
my picture di laptop pink ku ini eh. okay dah jumpaaaa. saya mempertaruhkan
pic ini yer kawan - kawan.


saya tahu dalam pic ini hidung saya terserlah kekembangannya tapi saya sukaaaa.
sbbcsaya rasa saya macam sukaaaa. eh apa ini? okay dah cukup semua mari kita
balik kpd contest. kalau kamu semua nak join contest hebat ini marilah mengclick
banner dibawah ini tau. cepat click cepattt.



contest ini kalau masuk pun tak rugi weh wa cakap sama lu sebab hadiahnya
sangat mengoda hati wanita ku. dahlah contest senang gilaaaa dapat pulak
hadiah yang tersangat best, siapa tak nak kan? mari tengok hadiah pulak kwn2.


bestkan? bestkan? siapa nak bagi benda gorgeous ini secara mudah weh? hanya
miszlullaby je tau. hehe okay kalau nak masuk, jangan risau tarikh tutup lambat lg.
tarikh tutup pada 30 July 2010 nanti. jadi, kalau nak berlatih amek gambar
cantik2 pun sempat jugak. dan syarat2 semua kalau nak masuk boleh tengok kat
page beliau sendiri tau... dan contest ini memerlukan saya mengetag seorang
kawan saya.hehe siapa agaknya yang akan menjadi pilihan hati saya yerk?
jap saya pilih... insan yang bertuah adalahhhh....


3 comments:

miszlullaby said...

ok dearie..penyertaan diterima.thanx for joining.=)

Mira AbdRahman said...

wahwahhh bes yee tag name aku.
cmfm ramai gadis chntek yg join. tak mampu nak join. ;(
tp cuba dulu.

eqacashperlala said...

finally.. :)

Followers