6/30/2010

Contest Lucky draw by Shasha :)

hari ini saya masuk lucky draw pulak. macam lah saya selalu lucky sangat untuk
menang hadiah kan? hehe tapi mana tahu rezeki ni kita tak boleh nak predict.
kadang2 tanpa kita sedar pun rezeki dah ada depan mata. tak salah kalau cuba.
lucky draw ini dianjurkan oleh cik shasha kita yang cantik molek lagi cun ni tau.
kalau nak masuk, boleh ramai2 klik banner dekat bawah ni. sebab kalau betul2
lucky, dapatlah anda RM50 tunai tanpa perlu bersusah payah dan mengeluarkan
peluh. ;)


jadi semua orang, mari mengayakan contest ini. HAHA okay tipu. mari menjaya
kan contest ini. bagi tahu pada kawan - kawan. adik beradik. semualah yang
mungkin berminat. dan lucky draw ni memerlukan saya tag 2 orang. saya pun tak
tahu nak tag siapa ni. main bantai je lah. saya nak tag :

1 comment:

shasha said...

gudluck yeah! (:

Followers