6/23/2010

Kau pakai blogspot, confirm aku tak baca blog kau.

assalamualaikum semua :)
hari ni dah berpuluh kali tukar template sebab tak sedap mata memandang.
memang best main dengan blogspot design yang baru ni. walaupun macam
leceh sikit, kira okaylah dari dulu stok template sumpah bapok gila. tadi
waktu main jalan2 dekat blog ada nampak satu tajuk blog lain. paham?
kita baca blog A, dan A link B. Jadi kita boleh nampak tajuk entri blog B.
paham dah sekarang? bagus. tajuknya adalah beberapa sebab aku takkan
baca blog kau. kemudian saya membaca lah. mana tahu ada apa2 yang
boleh diambil pakai. maklumlah blog tak femes kena lah belajar2 jadi 
redmummy. hikhikhikhik <----- gelak perempuan sekarang.

ada salah satu point beliau adalah kalau kau guna blogspot, aku memang 
takkan baca. ape ke hal kau ni? saya bercakap dalam hati dengan nada
perlahan dan marah2 suam. satu benda yang saya boleh cakap adalah
sombongnya kau. ibarat macam kalau kau duduk rumah murah dua bilik
aku taknak datang rumah kau. macam tu lah pada pahaman saya. kemudian
saya scroll secara laju blog beliau dan banyak ayat2 sombong yang saya 
lihat. tak mengapalah tu pendapat dia sebagai blogger bukan berblogspot.
kita sabar jerlah. maklumlah sentap sikit sebab pakai blogspot. mesti dia
tak tengok blog aku kan? sabar. fine fine.

11 comments:

@ku d! sin!e said...

die de yang taja leh la..
pastu asal dr blogspot jugak kan dulu2..

eqacashperlala said...

hesh!

tak kisah pakai blogspot ke, wordpress ke, tumblr whatsoever, janji apa yg kita nak express dapat disampaikan.

belagak btol makhluk itu.

eykameow :) said...

ceh. blog sape lah tuu... nak baca gak dye kata ape lagii..link me plss :P

✿....rossa alina....✿ said...

waah...template bru..tapak kaki..nk tinggalkan tapak kaki jugak la..hahahahaha...

kentut..tp nak komen..erk...sape yg sombong sgt tu??hoho~~

Mizah said...

others blogger pun ada ckp pasal org neh...mmg blagak giler...nevermind..blogspot pun ok wat...

Rara Nasiha said...

apa je kurangnya blogspot ni ehh sampai camtu sekali berlagak dia?

lassiegewdix said...

lor .
ade lak gtu .
kan same jep .
namenye blogger .
cume rumah jep lain .
isk .

Liyanaa. said...

siapa kah makhluk itu?meh i nak belajar dari dia :D

cik syazni said...

itulah blogger Malaysia..berlagak.
Sedangkan, banyak je blogger dari US & Eropah, yang blog diorang tu jauh lg berkualiti, pun guna blogspot.

=)

simon said...

belagaknyaa owg 2 kn..huhu

stinkyarmpit said...

ewww. sombong betul orang tu. -.-

Followers