6/14/2010

Mature and another wedding perhaps?

weekend ini adalah weekend busy. penuh dengan jemputan kenduri khawin
sini sana. penuh dengan aktiviti kekeluargaan. penuh dengan aktiviti membeli
belah dan juga menjual barangan ku. kadang2 rasa nak tergelak, sebab kita
sibuk2 jual barang, bila dah dapat duit terus beli barang lain yang kita suka.
duit tu kejap je ada dalam tangan heee tapi takpe. semua benda nak dah ada
jadi sekarang semua cepat kumpul duit untuk sem depan ;)







sekarang baru sedar yang sebenarnya diri ni dah meningkat dewasa. bila
macam dah dewasa ni rasa macam malas nak fikir benda remeh temeh,
malas nak layan benda remeh temeh. kalau dulu dengar jer ada orang
mengumpat kita terus rasa nak mengepak. terus rasa nak pergi sound depan
muka dia. ingat aku tak tahu kau mengumpat aku. rasa nak lempang semua
perasaan marah geram nak tumbuk semua ada tau. tapi sekarang bila
tahu pun, rasa macam lantak kau lah weh. malas nak layan. sakit hati pun
dah kurang. busuk hati pun dah kurang. berdendam pun dah kurang. perasaan
sekarang adalah neutral. atau macam perasaan tak ambil peduli. hehe

okay malas lah nak bercakap panjang2. bukan hanis zalikha pun korang
nak baca panjang2 kan? ;)

4 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

wajah masing2 berseri :)

eqacashperlala said...

omg!
jam you cantikkkk :D

Rowena Chasez said...

alaa..
nak shawl u dear..
heheheee...
kt srawak xde jual..
huhuuu~

Cik Rara said...

weee..dh tnampak jam yg sgt cntik.. :)

Followers