6/28/2010

Nama peserta contest Diannasgtbaik dan sedikit pengumuman. :)

CONTEST DIANNA SGTBAIK :)


first of all, nak cakap thanks sangat pada semua yang sudi masuk contest ni. 
walaupun hadiah tak seberapa, tapi ramai yang nak join. :') terharu tau.
okay ni senarai nama contestant yang masuk contest saya ni. kalau ada nama
yang takde, boleh tolong komen kat entry ni yer kawan - kawan. ok lagi satu
pemilihan pemenang akan dilakukan oleh saya tau dan diambil kira jugak
pendapat adik2 dan papa mama saya. takde orang luar dan takde sistem undi.

( nama tidak mengikut sebarang susunan )



 2. Bella 


 3. Aena


4. Dla

5. fyka







8. ida



 
9. yaya






11. Meya






13.  cik paro


14.  Mizah


15. Mira


16.  yadam



17. soffya


18. ifa



20. ayu




22. Wanie




24. aishah



sorry kalau semua orang kena scroll panjang2 yer. sebab page ni nak
update semua gambar peserta, jadi korang sendiri boleh judge korang
nya gambar dan korangnya pensaing hehe macam lah hadiah best sgtkan?
takpe takpe. nanti kalau ada rezeki, banyak lagi contest akan diadakan
dan hadiah insyAllah akan yang best2 dan comel2 dan berkualiti.

okay pada siapa yang nak masuk, sempat lagi. contest tutup pada 1/7/2010.
jadi, jom lah masuk lagi. dan tolong tinggalkan link entry contest tu secara
spesifik yer kawan - kawan. :) thanks a bunch. 

9 comments:

lassiegewdix said...

1hb julai ea ?
alamak .
tgu tgu .
mlm ni lassie carik gmbr .

tiefazatie said...

wah..ada dh..hihi..pilih la ifa..hihi

CIK ERYN said...

yeaa..saya tersenarai..
fist time tu masuk c0ntest dalam bel0g=)

ween said...

ala, due date is coming i still blum ada pic nak enter this contest :( xpa xpa next time u buat contest byk2 lg i will join. psttt, i can sense the winner :D

Mira AbdRahman said...

sumpah weyh. aku nak tergelak aaa tgk pic2 ni sume. rse cm malu pon ade.
nak kuaa laa contest nih sumee yee co0ool sumee ;P
saingan sengitt. ahaha
wat byk2 lagi tau.

aku_gayahspears said...

wah..cam best ja.. nak gak :(

aku_gayahspears said...
This comment has been removed by the author.
aku_gayahspears said...
This comment has been removed by the author.
AROL DSHW said...

hish.
persaingan sengit.
semua gambar cool-cool.
macam tipis saje nak menang.
hurm.

Followers