6/23/2010

Seorang yang saya hormati : ika radiusite :)

ika dari Radiusite :)

sebagai seorang orang yang berniaga saya sangat bangga dengan beliau. serious
ini bukan entry bodek atau nak naikkan trafik ke apa, tapi dari first saya kenal
dia melalui blog dia. saya lihat ika adalah wanita yang sangat2 cekal. ika baik
sangat, dari apa yang saya tengok cara beliau handle fanpage nya di facebook
dan blognya di Radiusite. sorry kalau ade yang tak kenal ika. tapi ika adalah
businesswoman yang jual shawl di Radiusite :) 

saya tertarik nak tulis pasal ika bila baca Perjalanan 30 Mei, macam mana ika
berusaha untuk kumpul duit dengan hanya jual shawl. kalau fikir macam tak 
percaya, tapi itulah ika. dia sangat kuat berusaha kan? pernah saya terjumpa
shawl yang ika jual di blog lain, jauh lagi murah dari ika jual. tapi bila fikir2 balik
itu rezeki ika. mahal macam mana pun mesti laris dijual. tu adalah nikmat orang
yang baik dan tak busuk hati kan? rasa nak nangis bila tengok orang melayu
berjaya.lebih2 lagi baik dan tak meninggi diri langsung. kalau lah ada ramai lagi
orang yang boleh contoh ika. world will be a better place.

8 comments:

Mun Munirah said...

betul!betul!betul!sy pn mmg admire sgt ika nih..umur muda..tp mmg cekal dn berjaya..syabas ika..

laila said...

yep agree!
shawl dia sgt hangat dipasaran
yg latest2 semua kat dia
and dia pn byk create sniri

eza2odette said...

ika ni mmg hebat. nak jadikan dia idola.tapi shhhhh..nanti dia kembang :p

Rara Nasiha said...

rasa bangga sekali bila da orang melayu yang berjaya. :)

aion said...

yes sis ika memang best. humble gila ngaku orang kampung semua, tp i bet org bandar pun tak mcm die.
she's pretty :D

Mizah said...

sy pun suka dye...sgt baik///

fyka said...

btol tu dianna..fyka skong,ika ni org yg sabar plus cekal uruskan perniagaan dia..fyka ikut perkembangan dia jual dr shawl riben sampai la skunk tdung syria..sampaikan ape2 pon org akan tggu dia punya design dlu..

Anonymous said...

perlu memeriksa:)

Followers