8/28/2010

Perempuan islam mempersendakan zikir.

assalamualaikum. saya tahu ini cerita sudah basi. tapi mari sama-sama kita
ambil iktibar dalam cerita ini nak? ambil masa sekejap je muhasabah diri,
dan fikir balik kebaikkan dan keburukkan dalam video ni. mesti ada orang
kata, laaa dieorang gurau je. main-main sambil lepak dengan kawan, but
it is necessary to do this?



memang bagi i sangat tak reasonable kita nak bergurau senda dengan zikir
munajat ni. kalau duduk ramai2, berzikir takpe lah. ni siap kau nak berdikir
dan berkuda kepang pulak. takde iman ke? if the person in the video happen
to read this, or anyone related to them read my blog please let them know
that i say "hye stupid". and this what i found in facebook, people make you all
a banner. be proud because you are in the toplist of humiliating your own
religion. big clap bebeh.

9 comments:

lassiegewdix said...

wow !
bru kumen kt blog mbe lassie .
mybe die ngah pratik tuk pertandingan kowt yunk .
de matrik lagi kt tudung dwg tuh .
pastu bergalak gewdix perempuan.


ehmmmmmmm
but if dwg juz men2 berseronok santai lala gitu .
pihak tmpat dwg blaja kne amek tindakan kowt . ;)

aNiSa hANg tUaH said...

eeiishh
sekali aku jumpe maunye aku pijak pijak
hehehe

:: Mikhaeyl & Rafaeyl :: said...

kurang di ajar la ni...kesian mak bapak dorang anak glemer sbb persendakan agama...

starzieti said...

budax2 tuh sgt la b*d*h !
glemer dorg sbb plakuan b*d*h dorg tuh..ahaha !

Lee Zha said...

pe la motif buat vid ni?...mgkin dia rs best kot...hmm

░♥si lampu neon♥░ said...

aku rase aku ade je kawan2 gile2 cemni..aku relek je kot..ala budak2 ni tgh sengal and bodoh2..mesti bile da tua sok pk betapa bodohnye wat centu dan masukkan lam yutube lak

dianna said...

si lampu neon : aku ade ramai gak kwn2 gile2 bodoh2 bangang2 tp tak pernah buat something yg leh mempersendakan agama ni weh.

zida said...

kemelampauan!

zahidah dihaz said...

out topic:
tag for you hun
http://dihaz17-foryou.blogspot.com/2010/08/i-love-myself-contest.html

Followers