8/22/2010

Pondan pukul perempuan.


ini adalah video kedua yang saya tengok pasal pukul perempuan. adoi tak larat nak
marah dah. sekarang merasakan dunia adalah tempat yang tak selamat. semua org
adalah tidak sebaik yang disangka dan perlu berhati-hati. sekarang lebih ramai
manusia yang mampu nak buat apa saja. tak takut pada peraturan dan hukuman
dan telah merasakan diri terlampau hebat. video diatas dikatakan berlaku di
Singapura dan pondan di atas telah pun di tangkap pada hari esoknya. hai padan
muka kau pondan. :)

2 comments:

Lee Zha said...

ehh..mcm pondan tu rs bagos lak..hmm..

lassiegewdix said...

tapi pondan tu da kne tangkap kan ?

Followers