8/20/2010

Too many complaint

susah jugak manusia zaman sekarang ni, buat ini salah, buat itu salah. ada je
benda yang nak dicomplaint kan. tak penat ke mulut tu asyik nak complaint
jer? kalau dah rasa menyampah sangat dengan orang yang kau complaint
tu, kenapa sibuk-sibuk lagi? jangan lah masuk campur hal dia, janganlah
baca blog dia. jangan lah hiraukan dia. aduhai, dasar suka jaga tepi kain 
orang lah kau orang semua ni. rimas rimas.

3 comments:

Lee Zha said...

dia nak mtk blikan kain..sb dia xde kain nak d jg...hahaha

Syeeda Sobbihi said...

mmg manusia cenggitu pendengki. haha.

alia zarfullah said...

sabar. just ignore it.
mereka sume tu tak de keje la!

Followers