9/20/2010

GAMBAR : Badan terburai, usus perut bertaburan.


mengikut apa yang saya tahu, ini gambar informer polis yang dibunuh oleh gangster.
betul ke tidak, saya pun tak tahu. ada orang tag gambar ni dekat facebook.
apa yang saya nak cakap dekat sini adalah, perasan tak sekarang dunia semakin kejam?
rasa macam tak selamat duduk dekat Malaysia lagi walaupun dah 53tahun kita
merdeka. manusia semakin kejam dan tiada hati perut. bayangkan kesakitan 
mangsa ni. ya Allah, tak dapat bayangkan. kawan-kawan jom kita sayang menyanyangi
antara satu sama lain. jadikan dunia kita betul2 aman.


4 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

kalau dia bunuh terus takpe..kalau main kerat2 ni..perghh sakit giler...hurm..innalillah! tuhan akan membalas hukuman setimpal

ween said...

i tot i'm brave enough but now i'm feeling like vomit after looking at the pic. uh scarryyy :(

Nabilah said...

mak aih ! seram bangettt . grrrr ..

jejaka77 said...

ni lah namanya sisi gelap ... apa yang putih pasti ada yang hitamnya,,,

Followers