9/22/2010

Eh macam hot-hot je kau.


sekalian, mari kita ambil masa untuk berjimat. ya ya saya tahu semuanya dah kaya
raya ni. bagussssnya anak mak. kaya-kaya semua. mana dapat duit tu? haha ok
sebelum merepek ke peringkat lebih luas, mari kita selami apakah hot ticket itu
sebenarnya ya. i pun actually enggak ketahuan what is hot ticket at first, tapi pernah
sekali tu secara tak sengaja terbeli hot ticket. ha betul memang jodoh dengan hot
ticket sebab memang tak sengaja terbeli. adik saya yang last adalah peminat kaka
dan messi. hot ticket sebelum ini ada mempromosikan dirinya dengan poster
pemain bola-bola hebat. kalau beli satu hot ticket bernilai RM15 kau boleh dapat
poster messi besar gila, 3D lagi  tu, kau boleh lihat messi macam berlari-lari
tendang bola depan mata kau. lagi hebat dari beyond weh! tapi sekarang sbb
awak semua lambat sangat, dan ramai orang complain messi tak boleh makan,
hot ticket sekarang dah sedia nak hidang awak semua dengan ayam kfc 2 ketul.
ha, lepas ini kalau awak rasa lapar boleh beli hot ticket secara berlumba-lumba.

sejak itu saya kenal hot ticket, hot ticket yang buat saya tahu erti murah dan jimat.
hot ticket buat saya mahu message dengan semua rakan, celcom, digi, digo, diga,
culcim haha tipu wak. dengan hot ticket buat saya mahu message dan call lama2
dengan rakan celcom dan digi lah wak. buat saya tak fikir langsung mahal ke apa
wak. betuuuuuul wak. saya tak tipu. sebab hot ticket bagi semacam sesuatu
istimewa untuk penggunanya. hot ticket ada 2 jenis tau awak. satu RM10 dan
lagi satu RM15. ya Allah murahnya. rasa nak menendang-nendang. kalau awak
suka angka genap, mari beli hot ticket RM10, nanti awak dapat 70 minit masa
berbual,bercakap,menjerit,melolong,mengilai dan 120 sms. itu semua adalah
untuk semua rangkaian. paham tak awak? contoh kalau awak top up RM10,
awak msg no maxis, awak kena charge RM0.10 ( katakanlah ), celcom RM0.20,
digi RM0.30. tapi dengan hot ticket, kadarnya sama wakkkk. suka taaaaak?

dan kalau awak suka no ganjil, awak boleh beli hot ticket RM15 dan awak
akan dapat menikmati 120 minit masa berbual,bercakap,menjerit,melolong,
mengilai dan 300 sms. indahnya dunia dengan hot ticket. inilah baru nama
satu Malaysia wak. semua rangkain pun sama. hikhikhik saya tengah suka dan
teruja sangat ni awak. kalau awak tak percaya cubalah. saya tak tipu. untuk
maklumat lanjut dan maklumat lebih luas serta gambar berwarna-warni awak
mari lah visit ini :


3 comments:

lassiegewdix said...

betul tu wak ~
lassie pun dah gune hot ticket ni .
banyak dah tiket tok tukar ayam KFC tu .
boley wat jamuan dah ayam tu . HAHA

:: Mikhaeyl & Rafaeyl :: said...

wa.. lepas ni boleh la try hot tike t jugak

Liyana Lunia. said...

halamakk eksaitednyaaa i baca belog awakkkkkkkkkkkkk tentang hot tiket ni wak tapi kann saya pengguna celcom ;(

Followers