9/20/2010

perempuan kencing berdiri?

saya sangat kelakar dan tak dapat terima kalau perempuan kencing berdiri.
lainlah kalau tak tahan sangat, sampai air kencing terkeluar tanpa kita jangka,
tu tak apa lah. perbuatan tak sengaja kencing berdiri boleh di maafkan. tapi
kalau saja-saja suka-suka nak kencing berdiri memang saya tak dapat nak
terima lah. tapi waktu jalan-jalan dekat web tadi, ada satu alat yang kat luar
negara, yang membolehkan/memudahkan perempuan kencing berdiri.
nama alat tu adelah P-mate kalau tak silap. ini rupa alat tuuu...


dan dekat bawah ni pulak adalah gambar perempuan-perempuan dan
wanita-wanita yang dah berjaya kencing berdiri menggunakan alat ini.
hehe sungguh tak boleh belah lah. kerana kelakar. cuba tengok gambar
sekali, dan jangan bayangkan. HAHAHA











2 comments:

lassiegewdix said...

omg omg !!
tak boley terbayang yunk .
seyes ! HAHA

mira baguih said...

ahaha. sukelah bace belog diana. pelik2. haha

Followers