9/04/2010

Potluck terhebat di dunia.

hai kalian yang di kasihi. jangan risau saya masih bernyawa lagi. kepada sesiapa
yang tak putus-putus menghantar komen kedengkian tu, jangan risau. i still live
my life to the fullest. HAHA harri rabu harri tu kelas terbest saya membuat satu
potluck terhebat bertempat di padang Masjid Shah Alam. eh kenapa banyak
sangat R pada perkataan hari saya di atas? malas lah nak betul kan. kalian
faham kan? ok mari menjamu mata dengan gambar.

the food yg i hold tu adelah puding. made by milla :)











gambar super banyak lagi. tapi takkan nak letak semua kan awak. iya iya saya
semakin gemuk dan membesar di semua tempat. nanti lah saya kuruskan badan,
program diet bersama fatin hehe. btw, selamat semua. byeee


3 comments:

fatinAfifah said...

meriahnya..:)

@ku d! sin!e said...

hahaha..
best dpt buke 1 kelas..
dah lah yg last..pasni mase praktikal..

taz said...

bestnya potluck session. :) dianna kelas E ke?

Followers