9/07/2010

Video : Ulat dalam lubang hidung.

 

hai semua. macam mana dengan hidung anda? ada taik ke ulat? hehe mesti 
semua sedang dalam keadaan gelimat kan... ala jangan lah macam tu awak.
ini lah rupa hidung penghidap resdung tegar. kalau resdung anda teruk tahap
max, mungkin akan ada ulat-ulat sebesar ini di dalamnya. kalau hidung rasa
gatal sangat, rasa nak tercabut atau apa2 jelah yang mengambarkan 
keterlampauan, baik pergi jumpa doctor dengan segera sebelum hidung anda
tu rompong. tahu tak rompong macam mana? macam ni :

credit : zaisbeautyformula.com

takut tak? takut tak? takut kan.. jadi jaga lah hidung anda. bukan jaga 
hidung sahaja. jagalah kesihatan kita. jagalah segala yang masih baik
dalam diri kita. bak kata orang, lebih baik mencegah dari mengubati.
kita harap dapat hidup dan kesihatan yang baik-baik sehingga ke ahir
hayat. jadi mari lah jaga kesihatan :)





3 comments:

CIK ERYN said...

takut den tengok..
jgn le ade sarang ulat mcm tu kat hidung den

alia zarfullah said...

kesianye :)
bukan ke resdung tu kalo di ubati masih ada? uhmm

Angin Selat Melaka said...

Salam...
Yah..Resdungya boleh diubati dengan meluangkan masa memahami info di:

Rawatan Resdung Tradisional

Semoga sukses. Tq.

Followers