10/29/2010

Sepak terajang, pijak kepala.

video

dalam sesetengah hal, saya jadi terlalu emosional. antaranya perkara ini.
kesalahan lelaki kat atas ni adalah meragut. tak tahu lah meragut
sampai mati ke apa, tapi saya rasa, kita ni takde hak nak hukum orang.
lebih-lebih lagi dengan cara macam ni. kejam! kalau benda ni berlaku
dekat diri saya ( mintak jauhlah ) mungkin saya akan marah sgt2 tapi
there are better ways to punish him. contohnya hantar pada polis.
hmmm... mungkin ada yang tak setuju dengan pendapat saya ni, maybe
for you this is the way to make him realize, but heyyyyllooo dont u have feeling?


4 comments:

Nabilah said...

kejammmm !! tak sanggup tengok sampai abes :x
ishh , tak patutla wat centu .
rasanya Islam tak de pun taruk hukum macam ni , ape ke kejam sangat dorang nihh . dem ...

✿....rossa alina....✿ said...

ye la..even org tu buat salah pn,jgn la kejam sangat kan??maybe org yg sepak terajang tu tengah marah kut??huhuhu..

BUNGA said...

Salam ziarah..
Ya Allah.. saya tak sanggup nak tengok sampai habis,, tak sampai hati.. memang dia buat salah, tapi janganlah dihukum sampai mcm tu sekali.. sedihnya tengok perangai manusia zaman sekarang ni..

Norfatin Suraya said...

Ya Allah, dosa dia sepak terajang tu lagi teruk dari dosa org yg meragut tu. Apa salahnya memaafkan kesalahan org tu ? Sedangkan Nabi kita pun seorang yg pemaaf, apatah lagi kita umatnya yang hina.

Kesian pulak tengok lelaki tu kena mcm tu, kekejaman T__T

Followers