11/03/2010

Spoungebob voice owner is dead! RUMOR!

siapa yang tak suka tengok spoungebob? siapa yang rasa spongebob tak
comel dan tak kelakar meh sini duduk depan saya cerita sikit apa masalah.
haha okay untuk pengetahuan semua, spungebob adalah kartun, animasi
karakter di dalam tv. kita takkan terserempak dengan spoungebob diluar
tv dan boleh mintak autograph segala bagai. tapi lumrah manusia, kalau
dah cinta itu memang buta, walau hanya animasi tv kita masih sayang. :)

kenapa comel sangat dua makhluk tuhan ni? eh bukan. kenapa comel sgt
dua makhluk ciptaan manusia yang manusia itu dicipta dari Tuhan ni?
tahukah kamu seseorang yang berada di belakang spoungebob telah mati?
orang yang menjadi suara kepada spoungebob sudah mati?
tiada lagi dalam dunia ini. tahu kah? tahu kah? kalau begitu saya mahu
histeria kerana spoungebob adalah kartun terbaik saya pernah tengok,
yang satu family saya boleh tengok spoungebob bersama-sama. tak
macam kartun lain papa akan mula bagi komen-komen kesat. tapi
spoungebob tak. spoungebob punya cerita telah buat papa terpesona,
duduk diam-diam. gelak sorang-sorang.


ini lah dia Tom Kenny, orang yang menjadi suara kepada spoungebob.
tahukah kamu, kematian beliau adalah PALSU? kematian beliau yang
digembar-gemburkan di internet adalah palsu belaka. sebenarnya untuk
pengetahuan anda, rumor tentang kematian Tom Kenny dah banyak kali
dah. jadi, ini antara rumors yang palsu lah. dan web yang bertanggungjawab
untuk menyebarkan berita kepalsuan ini pun sudah dimansuhkan webnya.
dan ada juga yang kata, berita kematian ini bukan palsu, tapi masih belum
dapat dipastikan. but heyllooooo Tom Kenny already shoot 3 films for the
past 3 days tau ( mengikut kata internet lah ).. okay semua mari senyum
lebar-lebar sebab dia tak mati. :))

1 comment:

✿....rossa alina....✿ said...

encem gak si Tom ni erk??kuikuikui..nak senyum lebar2.. :))))))))

Followers