12/20/2010

CONTEST NAK MENANG BLOG HEADER MAKEOVER!

assalamualaikum :)

saya memang sangat rajin nak masuk segala jenis contest kalau kena pada moodnya.
kalau ada contest best dan waktu tu mood rajin datang berlumba-lumba, 
memang lah akan masuk dan join. tapi menang nya tak pernah HAHA tapi 
apasalahnya mencuba kan? mana tahu rezeki kitaaa...


kalau nak join contest ni boleh klik dekat gambar cantik di atas yer. 

 dan tujuan saya memasuki contest ini adalah kerana saya nak mengubah 
rupa bentuk blog saya ini. saya dah lah kaki bangku, langsung tak reti nak
hias blog cantik-cantik. jadi, kalau ada orang yang serba pandai tolong
hiaskan blog saya ni, mesti saya akan bertambah gembira. jadi, marilah 
menangkan saya tuan punya blog cicakdanlelabah yer :)

sebenarnya, saya dah tak ingat berapa puluh ratus kali saya tukar header
dan tukar template blog ini as a whole. asyik tak puas hati je. setiap hari dok google,
download cute template for blogspot tapi takde satu pun yang berkenan dekat
hati. kadang-kadang masuk bilik nangis sorang -sorang kemudian tidur. :'(
okay, saya harap saya menang. saya harap semua orang pun akan harapkan
saya menang. ecehhh banyaklah, padahal semua orang nak diri menangkan?

okay, kalau nak masuk contest ni boleh klik dekat gambar iphone dekat atas ni k.
and contest ni memerlukan saya tag dua orang rupawan. dan saya akan tag :



2 comments:

lassiegewdix said...

good luck syg :)

sri said...

thanks for joining dear! ^^ really apreciate it :)
good luck!! hehe :D

Followers