12/14/2010

I-city dengan family :)

assalamualaikum semua :)

sekarang sedang berada di Shah Alam dengan perasaan tak sabar nak balik
rumah. sebab Shah Alam panas dan katil kurang memuaskan. pada 2 hari yang
lepas, saya dan keluarga atau keluarga dan saya pergi berlumba-lumba ke i-city
yang banyak lampu cantik sana sini tu. pergi ke i-city adalah buat kali ke-5 untuk
saya dan kali pertama untuk keluarga. sebab dah boring sangat dengan i-city, 
gambar saya memang tiada lah kan, sebab semua pokok dan lampu kat situ
dah bosan asyik duk tengok saya sengih n buat peace je memanjang. jadi, 
ambil keputusan saya tiada dalam gambar. hanya keluarga sahaja. 



tapi seriously cakap i-city dah tak best macam dulu. waktu dulu-dulu pergi
masih free dan paling terbaru pergi pun just bayar RM1 but hari tu pergi 
kena charge sampai RM10. kononnya masuk night led safari free. WTF.
kawasan yang ada dinasour, harimau jadah tu semua dulu aku masuk tak
payah bayar pun sekarang kena charge sampai RM10. memang nak kena
maki, nasib baik lah keluarga aku belum pernah pergi i-city, kalau tak jangan
harap lah aku nak masuk, dah lah ada banyakkkkk lampu yang tak hidup.
memang entah apa-apa. kalau charge RM2 ke RM5 ke satu kereta boleh lah
tahan, ni sampai RM10. bagi saya, not worth it. lepas ni memang malas dah
nak pergi i-city.













kalau rasa tertanya-tanya kenapa muka berminyak-minyak macam orang
minyak, sebabnya adalah kami sangat penat. penat yang terlampau amat
sangat sebab dari pagi berjalan. dan ini lah hasilnya muka penuh dengan
minyak, kalau gabung semua muka berminyak kami sekeluarga boleh buat
goreng kambing seekor kot. HAHA eh tadi saya cakap tiada gambar saya
di i-city kan? tipuuu lah. ni ada satu. :)



2 comments:

lily said...

tau xpe..saye study kat uitm s.alam tuh..kuar je gate uni,jln kaki je g i-city..nsb bek xyah byr yg 10hinggit tuh..

[^^aza adhirah^^] said...

nice blog.n story
salam .. f0llow my blog.
already follw yrs...
thax :)
teddy-aza.blogspot.com

Followers