1/01/2011

nora danish seorang yang......


cantik sangat-sangat. dah lah cantik baik pulak tu. mesti berbulu je hati fasha sandha 
dan peminat fasha sandha baca entry ni kan? kalau tak suka, boleh pergi blah.
saya suka nora danish sebab nora danish kalau cakap lembut jer. dan lagi satu
mesti akan sentiasa senyum. dan kalau kat twitter, nora danish ramah sangat. selalu
reply komen fans dia. ada ramai jugak artis yang layan. cuma saya paling suka
nora danish lah kan. hehe okay dan paling membuatkan saya bertambah suka dekat
nora danish adalah sebab kenyataan yang dibuat bila dia disuruh berkemban dalam
cerita jangan pandang belakang congkak 2 :



sorry kalau saya lambat tahu pasal ni. tapi memang saya rasa sangat terharu sebab 
nora danish yang saya minat sangat ni buat kenyataan macam ni. yelah dia pun
dah menjadi seorang ibu kan? mesti lah dia nak jadi contoh yang baik kepada
anak beliau. kan? kan?



credit : mangga

8 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

perrghhhh..~ terbaekk lah..!
i lap u lah Nora Danish..! :p

hana said...

yeah..
i loike her too...
hehehe

Anisa Hang Tuah said...

nora danish sgt comel
(:

Sophie Al-yahya said...

suka jugak dgn nora danish!! rugi la siapa yg ceraikan dia tu.. BUTAAAAA..

syakey said...

ske nora gak.
taske fasha sendat!. haha

The Nurul said...

i pun suka gak dia ni. macam budak budak je comel

ada mokhtar said...

like her too =)

Cik"Hannah-Afia:3 said...

Saya pun fan kak Nora Danish ni.. :) dulu saya suka tengok cerita Puteri.. & dia ade berlakon dalam drama lagenda Putera Katak.. bukan main berani dia pegang katak puru beso gedabak tu! dia jugak ada cium katak tu dlm 1 scene.. *salute atas keberaniannya* :D

Followers