4/19/2011

Buffered earning dari Nuffnang lagi :)



ingat tak dulu aku pernah ada sesi kecik hati dengan nuffnang? mesti kauorang tak 
ingatkan?yelah, kita ni bukan Hanis Zalikha kauorang semua nak ingat kita buat 
entri apa kan. hehe tak delah, kalau tak ingat boleh tengok link ni yer :)

but saya dapat komen yang positive daripada ramai blogger suruh sabar, yelah rezeki
pun bukan datang bergolek-golek atau melayang-layang kan. kalau nak rezeki, kenalah
berusaha kan? tapi sebabkan perangai aku yang malas nak berusaha, aku duduk jelah
membesarkan bontot dekat rumah, update blog macam biasa, tak fikir sangat pasal 
nuffnang. dan tiba-tiba banyak pulak buffered earning yang dapat. :) one word 
alhamdulillah. dah lama sebenarnya nak bagi tahu yang aku dapat banyak buffered 
earning ni tapi asyik takde masa atau terlupa, ni baru lah sempat nak print screen. 
bukan nak berlagak yer, cuma nak share dekat semua orang. 
jangan cepat give up dan mudah putus asa macam aku dulu.

okay, thanks for reading. :)



1 comment:

hudhud said...

i ingat dia normal person je masa i usha gmbr2 dia kt fb dulu. tataw plak dia dh lama kt industri hiburan hehe.

Followers