5/27/2011

Lady Gaga showing off her nipples.

if your mind are not open enough. get out from here!






okay, memang lah dia bukan islam, kalau dedah sana, dedah sini takde hal punya kan.
tapi perasaan malu xde ke? apa malu hanya ada pada orang islam je ke?







6 comments:

Salmia said...

sian dia ni jd mangsa fesyen..

ohh ddy said...

sexy woooooooooooo. hehhehehe

Sophie Al-yahya said...

kalau macam ni tak payah membazir beli baju dah lah kan..

sayyidah cliff nafisah said...

boring2 terjumpa blog ni :)) best gak hihih

pembetulan: malu separuh dr iman. maksudnya bila kita ada iman adalah perasaan malu tu. sebb ramai je org ISLAM tp malu pon takde . w nauozubillah (harap dilindungi Allah drpd sifat x malu).

MIF said...

Pelindung wanita itu adalah malu. So kalau xtau malu tu, boleh mendatangkan bahaya.

MIF said...

Pelindung wanita itu adalah malu. So kalau xtau malu tu, boleh mendatangkan bahaya.

Followers